onsdag 25 februari 2015

Rasar i vikt

Då var dieten inne på sin tredje dag och allt går enligt planerna. Äter kanske lite mer kalorier än i en riktig katodiet men det måste jag med tanke på att jag under de senaste två dagarna har tränat 2 pass/dag.
Det är mycket rehab just nu. Jag behöver få igång mitt högra ben efter operationen. Det släpar lite när jag går och springer, men det kommer att bli bra - hoppas jag.

Igår var mitt första löppass sedan operationen. Det kändes bra i 30 minuter men sen fick jag lite känningar i magen och valde då att avsluta passet. Tänkte ge mig på ett löppass idag igen. Hoppas på att det känns bättre idag än igår :)

Back to the diet, så har jag lite halväckliga bilder på mat som jag har lagat nu under dieten. Det ser inte gott ut men all mat jag har ätit har varit god! Jag har gått ner 1,5kg på 2 dagar. Det känns helt grymt. Jag hade hoppats på bra resultat men inte efter 2 dagar. Och nej, det är inte bara vikten det syns på - utan även på måttbandet.
Jag ska egentligen inte tänka så mycket på min vikt som jag gör just nu (med tanke på ätstörningar osv), men om jag ska ha rätt vikt till mina skidor så krävs det att några kilo försvinner.
För övrigt har jag tänkt mig att deltaga i en skidlopp i år. Bara för att ha något att jämföra med nästa säsong. Vilket lopp det blir har jag inte riktigt bestämt mig för än.

 Gårdagens lunch:
 Kyckling, tomatsås & bönpasta

 Gårdagens frukost:
Ägg, tomat, müsli, hallon proviva & juice.

Dagens frukost:
Äggröra m rödlök, kalkon och tomat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar