söndag 15 januari 2017

Livet efter dig.

Vart ska jag börja? Jag har ont i både mage och ben. Träningsvärken börjar sakta men säkert komma till ryggen också. Har verkligen testat att pressa kroppen till 110% under passen de senaste 4 dagarna. Det har fungerat och det finns egentligen bara ett problem. Jag har en ganska hög säng och med tanke på min träningsvärk i benen så är det svårt att komma upp i sängen. I-landsproblem, jag vet!

Förutom att pressa kroppen så har jag haft besök av min kära bror med familj. Underbart att ha dom hemma igen. Deras son - Viktor, 3 månader... Alltså jag smälter!! Han är så liten och gosig. Bebisgos var precis vad jag behövde!

Dagen har spenderats på soffan för att kolla på Ski Classics och på gymmet för att pressa ryggen mm till max. Skön känsla! Ikväll har jag haft massa mys med mamma. Det är nog de vi är bäst på. Eller vad är vi bäst på egentligen..? Vi satt med varsin typ av dietmiddag och sedan kollade vi på gladiatorerna. Efter det bestämde vi oss för att kolla på 'Livet efter dig'. Borde vi inte ha gjort. Det slutade med det vi är bäst på - Gråta till filmer, iallafall jag.
På tal om 'Livet efter dig'... Hur kan man låta en film sluta så? Jag blev nästan förbanna! Ni som har sett det förstår säkert vad jag menar.

Anyway.. Tack för ikväll mamma. Jag älskar dig!

Idag saknar jag sommar & sol.


/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar