torsdag 12 januari 2017

En helt vanlig torsdag.

Idag har varit en väldigt bra dag. Började dagen med 45 min Cardio för att sedan äta en riktigt smarrig frukost. Gröt med chokladsmak & blåbär.. Yummi! Sedan styrde jag bilen mot jobbet. Kände mig lite seg när det närmade sig lunch, och precis då fick jag lite glada tillrop och peppningar ifrån min fina coach. Precis vad jag behövde då. Kosten och träningen funkar hur bra som helst. Det är bara lite mer sömn som ska till.

Så med det sagt så ska jag smälla ihop datorn och sova. Sömn Sömn Sömn. Ser fram emot morgondagens morgoncardio & ett riktigt gott rumppass! Sen kan jag inte sticka under stolen med att jag ser fram emot att få besök av bästa bror, hans sambo och deras lilla son. Imorgon blir en bra dag!

Just det, sova var det ja.. Godnatt!

/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar