söndag 22 mars 2015

Noll kontroll..

Då var det dags igen. Efter ett långt uppehåll härifrån så ska jag nu försöka att blogga som vanligt.

Inatt har jag inte sovit som en sten precis. Jag har sovit på en madrass bredvid min nyopererade kanin nu i tre dygn. Inatt somnade jag 4:30 och vaknade 07:00. Inte direkt vad jag behöver. Så med 3 nätter utan någon vidare sömn så har jag bestämt mig för att flytta upp till min säng igen. Jag må bara djurvän, men jag måste få sova.. haha!

Så nu är hela familjen ute på något bus. Mamma och pappa är ute med Charlie, Axel & Hanna är ute och testar lite rullskidor och Majken tränar. Så nu när jag har huset för mig själv så passar jag på att vila lite (innan mitt pass).

Idag blir det troligtvis ett sista långpass på rullskidorna innan loppet på fredag. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska köra imorgon också, eller om jag ska vila.
Jag väntar fortfarande på besked om hur lång distansen blir på fredag. Jag vet bara att Årefjällsloppet 75 inte kommer vara 75 km och är flyttat till Vålådalen. Det kanske jag skrev igår men jag minns inte riktigt vad jag skrev igår. Det var ju mitt i natten..
Annars så börjar jag bli äckligt nervös nu. Jag vill gärna ha full kontroll över allt (boende, resa, loppet osv) nu har jag noll koll. Jag hoppas att nervositeten kan låta mig vara, iallafall till torsdag!



/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar