fredag 13 februari 2015

Sjuk igen & ingen dejt imorgon

Jahaja, sjuklingen här.. Då var det min tur att ryka på en ordentlig smäll. Igår vaknade jag och hade världens värk i mina leder. Envis som jag är så åkte jag till jobbet, vilket jag inte borde. Jag började frysa och fick mer och mer ont i mina leder.
Efter ett tag kände jag att det var dags att åka hem och vila. 39,2 graders feber och jag frös mer än en naken katt i en igloo. Så jag har i princip sovit sedan igår 16:30. Visst är det skönt att sova men just nu vill jag bara träna. Missade gårdagens långpass och dagens intervaller. Det är verkligen inget jag behöver just nu.

Imorgon är det alla hjärtans dag, jag hade en dejt men ja, han backade ur. Känns sådär, men nu är jag ju ändå sjuk så det kanske är lika bra att det blev som det blev :)
Eftersom jag är feberfri idag så hoppas jag att jag kan spendera min alla hjärtans dag med ett träningspass, lite choklad, kärleksfilmer och lite annat smått och gott.

Dagens frukost fick bli hallongröt, kiwi och massor av vitaminer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar