tisdag 10 februari 2015

Det finns ingen genväg till framgång

Som jag skrev i förra inlägget så kämpar jag fortfarande med min depression och ångest. Natten till idag var extra jobbig. Jag kräktes på grund utav ångest, hela natten. Efter allt som har hänt den senaste tiden så var det väntat att jag skulle komma ner i en riktig svacka. 
Därför har jag tagit det lugnt idag och börjat med lite småjobb framför datorn. 

Idag har jag även gett mig själv den bästa medicinen jag kan få - ett riktigt hårt intervallpass. Det ska jag säga er, att efter kvällens pass behöver jag inte oroa mig för några ångestattacker inatt. Det var en så härlig känsla i kroppen att sätta sig i bilen och åka hem. 

Nu sitter jag och kollar på #vmvinter och äter dagens sista måltid. Innan jag säger godnatt och ska nana kudden ska jag planera morgondagens träning och jobb. 

Har även fått igång min Funbeat, så ni får gärna gå in och följa mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar