torsdag 25 september 2014

Flög iväg & blev överraskad

I tisdags flög jag ner till Danmark för att umgås med min kära pojkvän och se hans sista speedwaytävlingar den kommande helgen. En i Tyskland och en i Danmark. Det ska på sätt och vis bli skönt att det snart är över. Dels för att jag får umgås mer med honom men också för att jag slipper vara orolig för att han ska krascha varannan dag. 

Så för att vi skulle få lite egentid tillsammans så var vi på spa igår. Rasmus hade planerat dagen som en liten överraskning i dessa tuffa tider. 80 minuters massage och några timmar till i det otroligt fina wellness området på Rømø, helt fantastiskt. Efter det begav vi oss till Esbjerg för att äta lite. Kunde inte blivit bättre för jag fick nämligen sushi, running sushi! Min favorit. Gårdagen var helt fantastisk!!

Tyvärr lyckades jag bli förkyld i tisdags så har haft två icke planerade vilodagar. Förhoppningsvis ska jag klara av att springa lite intervaller idag. Håller tummarna.

Har även fått en del frågor om mig och mitt sammarbete med Energy Armor. Inom kort kommer jag att svara på alla dessa frågor! 


1 kommentar: