torsdag 25 september 2014

Energy Armor ambassadör

Jag har fått väldigt många frågor ang. Energy Armor. Det är verkligen jättekul och fortsätt att ställa frågor (malinjjhenaes@gmail.com). Jag ska försöka att svara på alla era frågor! 

Vad har du för relation till Energy Armor? 
Jag är ambassadör åt Energy Armor. 

Har du märkt någon skillnad sedan du började använda Energy Armor? 
Ja, det har jag verkligen gjort. Först använde jag ett armband och tyckte till viss del att jag blev piggare. Sedan läste jag på lite när jag blev ambassadör och beslöt mig för att testa två. Jag fick mer energi och orkar med alla vardagliga sysslor + träning. Dessa saker var nästintill omöjligt för mig att orka med innan med tanke på att jag äter antidepressiva mediciner. 

Hur många armband har du? 
Jag har 3 st men använder endast två åt gången. 

Känner du andra som använder Energy Armor? 
Ja, alla i min familj gör det. Min pojkvän är speedwayförare och använder också EA. Han är väldigt nöjd! 

Hur många joner är det i Energy Armors Armband? 
I silikonarmbanden som jag använder är det över 3000 negativa joner. Det finns även stålarmband med ca 6800 negativa joner. 

Varifrån får man positiva joner? 
Från t.ex. mobiltelefoner, datorer och annan trådlös trafik.

Varför behöver man negativa joner?
För att cellerna i vår kropp ska fungera så optimalt som möjligt så ska jonerna har ett så neutralt läge som möjligt. Vid ett överskott kan man i många fall drabbas av försämrad sömn, stelhet, värk, stress och oro. 

Hur ofta använder du Energy Armor armband? 
Jag använder 2 st 24/7. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar