lördag 8 april 2017

När det oväntade händer..

Hallå mina kära läsare!
Idag kommer det bli ett lite mer positivt inlägg. Den senaste veckan har jag testat lite förändringar i kosten, vilket min kropp har svarat väldigt bra på. Såpass bra så att min underbara coach gav mig ett oväntat frimål idag. Jag har gått runt och varit otroligt sugen på sushi den senaste tiden, och eftersom jag just nu befinner min nere hos min bror, hans sambo och min gudson i Lund så var det väldigt lämpligt.

Som jag skrev så är jag just nu nere i Lund. Här kommer jag spendera min helg. Jag åkte ner igår efter jobbet och räknar med att åka hem imorgon vid lunchtid. Hoppas kunna vara hemma såpass tidigt att jag orkar med en vända till gymmet. Just nu har jag mest energi på förmiddagen, därav kör jag dubbla pass på förmiddagen.

Förmiddagen spenderade jag nere i Malmö och kollade på Sweden Grand Prix. Mycket givande och väldigt kul att se min fina coach på scenen! Hon var så vacker.. Ni anar inte!
Efter det åkte jag tillbaka till Lund för att gå ut på en långpromenad med Hanna & min gudson Viktor. Tror vi var ute i ca 2h.. Väldigt passande med tanke på att sushin väntade på oss när vi kom hem. Så nu har vi precis ätit lite. Tanken är en väldigt lugn kväll framför tvn med en barebells bar och lite kvarg.

Det skiljer 10 veckor mellan bilderna.. 
Vikt: -9,5kg
Midja: -12cm
Rumpa: - 10cm

Jag är otroligt stolt över mig själv och kommer fortsätta kämpa hela vägen till scenen. 10 veckor har gått, 10 veckor återstår!

/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar