torsdag 9 februari 2017

Veckans resultat - deitvecka 2 & 3 + en känslosam teamträff

God morgon kära ni!
Har inte haft så mycket energi och tid att skriva något här, men nu så.. Tänkte skriva lite om vad som pågått under de senaste två veckorna plus lite annat.

Dieten och träningen går bra - bättre än förväntat! Jag har dock haft problem med extrem huvudvärk. Men det löste jag genom att skaffa glasögon. Så sedan jag fick glasögonen har jag lyckats köra på som vanligt med massor av energi!

Nu tänkte jag skriva lite om dietvecka 2 och 3 samt teamträffen. Ang dietveckorna så har allt rullat på bra. Inga problem med kosten och lite svårt med träningen när man har konstant huvudvärk, men i det stora hela så har allt fungerat. Precis som första veckan!
Vecka 2:
Midjan: -1cm
Rumpan: -1cm
Vikt: -0,9kg

Vecka 3:
Midjan: -1cm
Rumpan - 0,5cm
Vikt: -0,5kg

Totalt:
Midjan: -5cm
Rumpan: -5,5cm
Vikt: 4,1kg

Nu till teamträffen. I lördags rullade bilen mot Halmstad. Jag tog sikte på Hotell Amadeus där jag plockade upp några tjejer ifrån teamet. Vi åkte vidare till Tillskottsbolagets butik inne i stan. Där köpte jag lite smått och gott. Sedan rullade vi vidare mot Hotell Tylösand där vi mötte upp resten av teamet. Väl där så fick alla presentera sig och sen körde vi lite posering & plyo.
Efter det så åkte alla in till stan igen för att äta en bit mat på Spis&Deli och snacka lite. Väl där blev det väldigt känslosamt för mig. När vi började prata om vad som hänt förr i tiden som t.ex mobbning och att bli behandlad illa av före detta pojkvänner, så var det svårt för mig att hålla tillbaka tårarna. För er som läst min blogg tidigare har jag varit väldigt öppen med vad som har hänt mig. För er som inte läst inläggen kan ni läsa om mobbningen här & otrohet här & annan bullshit här!I det stora hela så var teamträffen helt fantastisk. Alla underbara tjejer.. Det känns verkligen som att det här året kommer bli vårat år, och inte minst MITT år. Nu är det MIN tur! Och jag måste tacka min fina coach Caroline för att ha fixat en fantastisk dag och för att jag får vara en del utav det här gänget!

Nu ska jag iväg och jobba lite. I eftermiddag har jag ledig ifrån träningen så jag ska bara ta det lugnt! Imorgon är det dags att skicka in veckans resultat till coach. Dom resultaten hoppas jag att jag ska hinna skriva om imorgon eller i helgen någon gång.

Ta hand om varandra och glöm inte bort att alla har rätt till en andra chans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar