tisdag 10 januari 2017

Matlådefix!

Idag har jag haft en lugn dag med massa mat, lite jobb och massa tid på soffan. Jag har varit en riktig latmask. Jag fick även veta hur jag ska äta den närmsta tiden. Vilket betyder att jag kunnat göra lite matlådor. Så helt dödslat har jag inte varit. Vet inte om jag nämnde det igår men jag påbörjar alltså min diet imorgon. Jag längtar. Har aldrig varit såhär fokuserad och taggad. Åh, vad jag hoppas att det kan få förbli så! Det kommer att bli ett mentalt spel men det kommer jag fixa.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite musik och planerar morgondagen. Kommer att börja dagen med lite cardio och sedan börjar det eviga ätandet. Tagga!

Det här är mat för 2 dagar +/- en låda. Tror inte jag kommer lida av hunger direkt. Det fick bli tre olika idag. Tre med ugnsstekt potatis & kyckling - Tre med ris & nötfärs - Tre med mosad sötpotatis & kyckling.  

/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar