fredag 23 september 2016

Avskedsturné

Tjoho.. Lite dålig uppdatering här just nu. Det händer inte jättemycket. Jag målar och försöker bli frisk. Det är i princip det som händer. Jag känner iallafall att kroppen inte riktigt är helt 100 ännu. Jag kommer inte träna förrän på söndag. Imorgon kommer jag alltså inte träna även om jag känner att kroppen skulle vilja. Jag ska nämligen till Linköping. Ska bli väldigt kul och mysigt. Nu kanske ni undrar var jag ska göra där..? Jag ska på Kent med min faster. Är såå taggad. Jag har inte lyssnat så mycket på kent men dom låtarna jag har lyssnat på är väldigt bra och sjukt bra texter!

Ikväll har jag käkat vegetarisk tacos. Det var gott. Intresseklubben antecknar. För er som har mig på snapchat såg kanske att jag fick göra taco x2. En vanligt & en vegetarisk variant. Den vegetariska varianten var alltså min.
Nu ska jag fixa lite inför morgondagen, kolla på film och nana kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar