måndag 22 augusti 2016

Svävar på moln

Jag brukar inte vara ett stort fan av måndagar, men jag måste säga att den här har varit väldigt bra. Det känns som att jag har svävat på moln hela dagen. Det gick bra att lämna in bilen på service. Timmarna på jobbet bara flög iväg. Och för att inte tala om dagens träningspass. Kände mig faktiskt rätt så motiverad till att dra ut på ett långpass idag. Tanken var att staka i 3h. Jag gjorde som jag tänkte men jag la till en timme. Så summan av kardemumman blev 4h stakning. När jag väl kom hem så hade jag bara mina tankar på mat. Det hade min kära mamma och bror fixat, såklart! Tusen tack för det!

Imorgon är det jobb, hämta bil & evt min nya cykel och träna som står på schemat. Nu ska jag sova som ett litet barn. Natti!

/M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar