söndag 21 september 2014

Vilodag, du älskade vilodag

Rubriken säger det mesta. Äntligen är det vilodag. Inte för att jag inte gillar att träna men känner verkligen att kroppen behöver vila nu. Har varit en hård vecka. Det har varit lite sådär med dieten den här veckan, men det är bara att ta nya tag nästa vecka.
Min dag kommer jag spendera i sängen. Jag ska ligga här och planera nästa vecka. Måste få till det med kosten eftersom jag inte är hemma nästa vecka. Antingen är jag i Göteborg eller så är jag i Danmark. 
Tänkte även att ni skulle få komma med förslag på vad jag ska skriva om här på bloggen. Tänkte kalla det för "veckans kommentar". Det kan vara allt möjligt. Om det är något ni vill veta om mig, om ni vill ha tips på nyttiga recept eller om ni vill ha tips på någon träning.. Kommentera eller maila malinjjhenaes@gmail.com. Detta tänkte jag göra en gång i veckan, men om det blir många kommentarer så försöker jag självklart skriva flera inlägg! Så sätt igång hörni :) 




1 kommentar:

  1. Du kan väl skriva om hur man kommer igång med träningen. Jag tränar typ 1 gång sen ger jag upp för det är jobbigt

    SvaraRadera