måndag 27 januari 2014

Vitamin Well

Då har jag fått styr på allt det teckniska och är tillbaka - igen. Jag har inte kunnat logga in på blogger den senaste veckan. Därför kommer jag skriva lite mer idag och imorgon.

Tänkte börja med att skriva om mitt "lilla" paket som kom med posten. Det var tre flak Vitamin Well. Det är många som skriver och har frågar ang. min relation med vitamin well. Jag tar det från början:
När jag var i Norge och tränade lite i höghöjen så funderade jag på vad som egntligen krävs för att få lite hjälp sponsring mm. Jag har alltid tyckt om deras drycker. Så jag skrev ihop ett mail till Vitamin Well med min viktresa, mitt liv nu&då och lite annat smått och gott. Jag fick svar ganska fort och det var positivt. Det var alltså så det gick till.

Nu vill jag rikta ett stort tack till Vitmamin Well som skickade lite vitaminer till mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar