onsdag 8 januari 2014

30 km, hemresa & tenta


I söndags var min sista hela dag i Norge. Den dagen hade jag bestämt mig för att åka ett lite längre pass. Och så blev det också. 30 km fick jag ihop (med en liten paus i mitten för att se sista dagen på Tour de Ski). 
Med fasit i hand så måste jag säga att jag är riktigt nöjd med min vistelse i Norge. Det blev sammanlagt 50 km på 3 träningsdagar. 
Så i måndags packade vi väskorna och åkte hem. 

Anledningen till att jag har missat att skriva de senaste dagarna är för att jag hade en tentamen i psykologi idag. Pluggandet har dock inte förhindrat min träning. Dagens träning blev 5 km löpning och 20 minuter styrka (magmuskulaturen). 

Imorgon åker jag till Vetlanda för att träffa en kille som heter Tobias. Han jobbar som personlig tränare och kostrådgivare. Han ska hjälpa mig med kost och träning. Det kommer ett inlägg med mer info om det lite senare. 

Lite bilder från de senaste dagarna:
En egobild på min innan lite skoterkörning.
Innan dagens träning. 
Lite läsning + favoritdrycken efter träningen.


  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar